Weekend w SPA / Wyjazd z PREZENTMARZEN.COM / Kazimierz Dolny

Jakiś czas temu po raz kolejny mieliśmy przyjemność gościć w Kazimierzu Dolnym. Śmiało mogę rzec, że to jest nasz Kazimierz- magiczny, nastrojowy, urzekający, inspirujący.. za każdym razem zachwycający!  Dzięki uprzejmości firmy PrezentMarzen.com mogliśmy jeszcze raz poznać to miasto od podszewki ( o dziwo za każdym razem odkrywamy nowe miejsca) oraz skorzystać z oferty zabiegowej zacisznego hotelu  Balia Spa & Wellness, obejmującej odżywcze zabiegi na twarz, odprężające rytuały i aromaterapeutyczne masaże.

Ulica Lubelska fascynuje mnie od dawna. Pokryta kostką, z licznymi ukrytymi w podwórkach galeriami, sprawia wrażenie, jakby czas się tu zatrzymał.. Mekka artystów i turystów..:)

Chyba klimatyczniej być nie mogło! Górujące nad miasteczkiem ruiny zamku robią wrażenie..:)

Standardowo pospacerowaliśmy po klimatycznym i malowniczym rynku. Uwielbiam widok artystów wystawiających swe prace, od razu przypominam sobie czas, gdy sama bardzo interesowałam się historią sztuki.. Sentyment pozostał:) Do tego małe porozrzucane po kazimierskim rynku galerie, które kuszą kolorowymi pejzażami, portretami czy rzeźbami.. No i nie ma to jak przejść się z lodami i gofrem między sztalugami:D W pobliżu słynnej wiekowej studni  zawsze krążą Cyganki chętne do wróżenia z dłoni. Od lat są symbolem miasta, aczkolwiek wolałabym aby nie były tak nachalne i zawzięte.

Nasz hotel mieścił się przy Drodze Akacjowej 4 w pobliżu Wąwozu Korzeniowego. Plusem była odległość od gwarnego rynku, żałowaliśmy, że nie wynajęliśmy sobie rowerów, jednak pogoda była bardzo niepewna..Raz słońce raz deszcz, jak to w maju:)   Śniadania były serwowane w formie bufetu szwedzkiego i przy ładnej pogodzie można było usiąść na tarasie i jednocześnie jeść i  podziwiać okolicę. Widoki na otaczające nas wąwozy zapierały dech w piersiach.

Oczywiście, musieliśmy dobrze zjeść!:D Odkryliśmy dwa  nowe miejsca z pyszną kuchnią, pierwszego dnia wpadliśmy do Akuku na obiad typowo polski (szczawiowy i schabowy, bo jak inaczej:)), a drugiego dnia wybraliśmy się spróbować kuchni orientalnej w restauracji Kaslik- Kuchnia Libańska. Ja zamówiłam pyszną Moussakę, a Kamil zdecydował się na Shawarmę. O! A ja Wam jeszcze polecę mój ukochany Bajgiel (dla entuzjastów kuchni żydowskiej).

Takie zakątki to ja bardzo lubię:) Nie ma co się dziwić, że miasto przyciąga tylu turystów..! Tu po prostu chce się być i wracać..

Sukienka- Born2be.pl

19 comments
12 likes
Prev post: Koronkowa Sukienka i Zamszowa Ramoneska / Zakwitły Magnolie / Klimaty BohoNext post: Pastelowa Stylizacja w Stylu Retro / Kropki, Grochy i Groszki / Najgorętszy Wzór Sezonu

Comments

• Kinga Litkowiec

Czerwiec 1, 2019 at 10:32

Weekend w SPA bardzo mi się marzy od dawna :-)

• Katsuumi

Maj 31, 2019 at 20:53

Mega fajny taki wyjazd :)

• Karolina

Maj 31, 2019 at 11:06

Ja już kilka razy byłam w Kazimierzu i zakochałam się w tym mieście! Zawsze odwiedzam je, jak tylko jestem w pobliżu i zawsze zatrzymują się […] Read MoreJa już kilka razy byłam w Kazimierzu i zakochałam się w tym mieście! Zawsze odwiedzam je, jak tylko jestem w pobliżu i zawsze zatrzymują się w tym samym hotelu :) Read Less

• Joanna

Maj 30, 2019 at 14:21

Już od dłuższego czasu planuję wyjazd do Kazimierza Dolnego,a le mam bardzo daleko :( Może mi się w końcu uda ;)